Voici mon BIG40 Classic. Il les tres bien fait..., Il les vraiment competitif!!!
Magnum30 |
|

|
-Monstre à Sacrifices:(3) -Mobius, le Monarque de Glace -Mobius, le Monarque de Glace -Zaborg, le Monarque du Tonnerre -Monstre à invoquation spéciale:(3) -Cyber Dragon -Cyber Dragon -Cyber Dragon -Monstre sans sacrifices:(13) -Dekoichi, la Locomotive de Guerre Enchantée -Dekoichi, la Locomotive de Guerre Enchantée -Magicien de la Foi -Magicien de la Foi -Moissoneur d' Esprit -Moissoneur d' Esprit -Assailant D.D. -Dame Guerrière D.D. -Dragon Mirage -Tsukuyomi -Fracas, le Guerrier Magique -Sangan -Agresseur Nocturne -Magies:(14) -Destruction Terrestre -Destruction Terrestre -Le Livre de la Lune -Seigneur de la Suppression -Seigneur de la Suppression -Vol à l' Arraché -Typhon d' Espace Mystique -Charité Gracieuse -Bouc Emissaire -Violent Orage -Enterrement Prématuré -Controleur d'Ennemi -Controleur d'Ennemi -Metamorphose Pièges:(7) -Trappe sans Fond -Trappe sans Fond -Armure de Sakuretsu -Armure de Sakuretsu -Force de Mirroir -Hommage Torrentiel -Appel de l'Etre Hanté -Fusions: -Cyber Dragon Jumélée -Le Renoncé aux Milles Yeux -Ryu Senshi -Ryu Senshi -Dark Balter le Terrible -Dark Balter le Terrible -Dragon Crâne Démon -Dragon Crâne Démon -Moissonneur Cauchemardesque -Moissonneur Cauchemardesque -Side Deck: -Destruction Terrestre -Armure de Sakuretsu -Trappe sans Fond -Dispositif d’Evacuation Obligatoire -Dispositif d’Evacuation Obligatoire -Dispositif d’Evacuation Obligatoire -Tornade de Poussiere -Tornade de Poussiere -Tornade de Poussiere -Décret Royale -Décret Royale -Spadassin Mystique LV2 -Wombat Des -Wombat Des -Mobius, le Monarque de Glace voila lacher un max de com! Ce message a été modifié par Magnum30 le Mardi 30 Mai 2006 13h55
--------------------
|
|
|
Magnum30 |
|

|
Salut tout le monde, ces moi meme encore, pourrai-je avoir des analyse sur mon deck, est des petit conseils. En vous remerciant.
Ce message a été modifié par Magnum30 le Samedi 27 Mai 2006 08h15
--------------------
|
|
|
Ice_and_Dark |
|

|
Salut
je n'ai rien à dire mise à part que moi je mettrais à la place de un mobius, un ha dés
c'est de mon point de vue...
--------------------
|
|
|
Magnum30 |
|

|
Salut, merci de ta venu. L'effet de "Ha Dès le Gouverneur des Ténèbres" est celui-si mes ya quelquechose que je comprend pas:
Tant que cette carte est face recto sur le Terrain, annulez les effets de tous les monstres à effet détruits en combat par les monstres de Type Démon de votre Terrain. Cette carte ne peut pas être Invoquée Spécialement depuis le Cimetière.
Donc si par exemple Ha dès, atk sangan je crois bien que l'effet de sangan est annulé, oubien si il l'atk MOF, MOF va au cimetiere est son effet est aussi anulé. Si par exemple, un monstre de type demon de l'adversaire atk un monstre de ma def face verso (imaginons cest mon dekoichi), leffet de dekoichi est annulé cest bien.
Je voulez savoir si tous se que j'ai dit est vraix. En vous remercians.
--------------------
|
|
|
lemonsieurdenulpart |
|

|
ça ne compte pas pour les démons du terrain de ton adversaire car
Tant que cette carte est face recto sur le Terrain, annulez les effets de tous les monstres à effet détruits en combat par les monstres de Type Démon de votre Terrain. Cette carte ne peut pas être Invoquée Spécialement depuis le Cimetière.
ha des annule les effets des monstres du terrain (principalement les flips) mais il n'annule pas les effets de cimetiere comme sangan, rat géant, tomate mystique....
--------------------
|
|
|
Magnum30 |
|

|
Salut, merci de ta reponse, c'est bien se qui me semblait un peu les rat, sangan... son des effet de cimetiere, pense tu que Ha Dès a sa place dans mon deck. En te remerciant.
--------------------
|
|
|
lemonsieurdenulpart |
|

|
je le mettrai a la place d'un cyber dragon (comme ça tu pourra me l'échanger^^)
--------------------
|
|
|
|
|

|
lol, lemonsieurdenulpart, tjrs aussi avide de cartes ^^.
je vois que tu tentes ta chance aussi sur ce forum magnum ^^.
sinon, le hades, oublie le carrément et préfère lui des balter, c pareil.
sinon, pour ton deck, bah...un big40 quoi, ya pas grand chose à dire. il reste bien contruit, même si c'est pas l'originalité qui caractérise ce deck ^^".
|
|
|
Akabane |
|

|
QUOTE (lemonsieurdenulpart @ Samedi 27 Mai 2006 09h38) | ça ne compte pas pour les démons du terrain de ton adversaire car
ha des annule les effets des monstres du terrain (principalement les flips) mais il n'annule pas les effets de cimetiere comme sangan, rat géant, tomate mystique.... |
FAUX !!!
Text As long as this card remains face-up on the field, the effects of Effect Monsters destroyed as a result of battle by Fiend-Type monsters on your side of the field are negated. This card cannot be Special Summoned from the Graveyard. Rulings # This card's effect includes itself, as long as it remains a Fiend-Type monster. # Flip Effects and effects that activate in the Graveyard WILL be negated. This includes "Sinister Serpent", "Sangan", "Witch of the Black Forest", "Marie the Fallen One", "Mystic Tomato", "Giant Rat", "Masked Dragon", "Magician of Faith", "Man-Eater Bug", "Nimble Momonga", "Twin-Headed Behemoth", etc. # Monster effects that activate after damage calculation will be negated if your Fiend-Type monster destroys the opposing Effect Monster. Examples include "D.D. Warrior Lady", "Thousand Needles", "Slate Warrior", "Ryu Kokki", and "Wall of Illusion". # If an Effect Monster, destroyed by a Fiend-Type monster while "Dark Ruler Ha Des" is on the field, is returned from the Graveyard to the hand or Special Summoned from the Graveyard, its effect will be active again. Its effect may be negated again if destroyed by "Dark Ruler Ha Des" or another Fiend-Type monster. # If one of these Effect Monsters is removed from play (by "Soul Release" for example) and then returned to the Graveyard with "Miracle Dig", the negation condition was lost and the effects will now be active. # If "Kisetai" is attacked by a Fiend-Type monster while "Dark Ruler Ha Des" is on the field, its effect prevents damage calculation, so it is not destroyed and its effect is NOT negated. # If "Sinister Serpent", "Twin-Headed Behemoth", or "Marie the Fallen One" is destroyed by a Fiend-Type monster when this card is on the field, they will not activate on any following turn. So during your opponent's next Standby Phase, and each of his/her following Standby Phases, they may NOT move "Sinister Serpent" to their hand, Special Summon "Twin-Headed Behemoth", and they will NOT gain Life Points by the effect of "Marie the Fallen One". This negation continues even if "Dark Ruler Ha Des" is later removed from the field. # If your Fiend-Type monster battles with "Relinquished" equipped with a "Sangan" or a "Witch of the Black Forest" and the equipped card is destroyed instead of "Relinquished", the effect of "Sangan", etc., will activate since it was the effect of "Relinquished" that destroyed it. It was not destroyed as a result of battle with the Fiend-Type monster. # If your "Dark Ruler Ha Des" or other Fiend-Type monster destroys "Tyrant Dragon" as a result of battle, a Dragon-Type monster must still be Tributed when "Tyrant Dragon" is Special Summoned from the Graveyard. This is because Tributing a Dragon-Type monster is a condition on the Summoning of the card; it is not part of the effect. For the same reason, if a Spirit Monster is destroyed by a Fiend-Type monster when "Dark Ruler Ha Des" is on the field, it still cannot be Special Summoned from the Graveyard. Also if two "Dark Ruler Ha Des" destroy each other in battle, neither can be Special Summoned from the Graveyard. # "Dark Ruler Ha Des" cannot be Special Summoned from the Graveyard even if you try to Special Summon it face-down by the effect of "Spear Cretin" or "The Shallow Grave". # You can activate "Return of the Doomed" to return "Dark Ruler Ha Des" to your hand during the turn which it was destroyed, because this does not Special Summon it, it merely returns the card to your hand. # The effect of "Fiber Jar" will shuffle "Dark Ruler Ha Des" back into your Deck even if "Dark Ruler Ha Des" is in the Graveyard and cannot be Special Summoned. # "Dark Ruler Ha Des" may be Special Summoned by "Dimension Fusion" or "Return from the Different Dimension" if it was removed from play. # [Re: Amazoness Fighter] When "Dark Ruler Ha Des" attacks "Amazoness Fighter", the effect of "Amazoness Fighter" is still resolved. # [Re: Amazoness Swords Woman] When "Dark Ruler Ha Des" attacks "Amazoness Swordswoman", the effect of "Amazoness Swordswoman" is still resolved. # [Re: Ancient Lamp] If your face-down Defense Position "Ancient Lamp" is attacked by "Dark Ruler Ha Des", its effect activates. If you select an opponent's effect monster as the new attack target, and it's destroyed by "Dark Ruler Ha Des", its effect will be negated. # [Re: D.D. Scout Plane] If "D.D. Scout Plane" is destroyed by "Dark Ruler Ha Des" and then removed from play to Special Summon "Chaos Emperor Dragon - Envoy of the End", "D.D. Scout Plane"'s effect activates and it will be Special Summoned. # [Re: D.D. Scout Plane] If "D.D. Scout Plane" is destroyed by "Lesser Fiend", "D.D. Scout Plane"'s effect activates and it is Special Summoned even if "Dark Ruler Ha Des" was also in play when it was destroyed. # [Re: Dark Balter the Terrible] This card's effect to negate the effect of Effect Monsters that it destroys as a result of battle is a separate effect from the other one; you do not pay Life Points to activate it. This effect works the same as the effect of "Dark Ruler Ha Des"; see that card's rulings for more details. # [Re: Dimension Distortion] "Dimension Distortion" can Special Summon "Dark Ruler Ha Des". # [Re: Dimension Fusion] Dimension Fusion can Special Summon "Dark Ruler Ha Des" or "Helpoemer". # [Re: Getsu Fuhma] If "Getsu Fuhma" is destroyed by "Dark Ruler Ha Des", "Getsu Fuhma"'s effect is not activated. # [Re: Guardian Tryce] You cannot Special Summon "Dark Ruler Ha Des" with "Guardian Tryce"'s effect. # [Re: Gyroid] If "Gyroid" is attacked for the first time in a turn by "Dark Ruler Ha Des", "Gyroid"'s effect is not negated because it will not be destroyed. # [Re: Heavy Mech Support Platform] If "Reflect Bounder" equipped with "Heavy Mech Support Platform" is attacked by "Dark Ruler Ha Des", during damage calculation "Heavy Mech Support Platform" is destroyed instead of "Reflect Bounder". Then, after damage calculation, "Reflect Bounder" will destroy itself by its own effect. Its effect is not negated, because it was not destroyed by "Dark Ruler Ha Des". # [Re: Obnoxious Celtic Guard] If "Obnoxious Celtic Guard" is attacked by "Dark Ruler Ha Des", or another monster that negates a card's effect after it destroys it, "Obnoxious Celtic Guard" is not destroyed (so its effect is not negated). # [Re: Question] If a monster is named with "Question" that could not be Special Summoned, "Question"'s effect disappears and the monster is neither Special Summoned nor removed from play. So the effect of "Question" disappears if the bottom monster is incorrectly named and is "Helpoemer", "Dark Ruler Ha Des", etc. # [Re: Reflect Bounder] When "Reflect Bounder" is attacked by "Dark Ruler Ha Des", "Reflect Bounder" inflicts its effect damage, damage calculation is applied, "Reflect Bounder" is determined to be destroyed as a result of battle, "Dark Ruler Ha Des" negates "Reflect Bounder"'s effect, and "Reflect Bounder" does not destroy itself with its own effect, however it was still destroyed as a result of battle. # [Re: Sinister Serpent] If "Sinister Serpent" is destroyed as a result of battle with "Dark Ruler Ha Des" or "Dark Balter the Terrible" you cannot activate its effect and return it to your hand during your next Standby Phase, or any subsequent Standby Phase. # [Re: Spirit Reaper] If "Spirit Reaper" is attacked by "Dark Ruler Ha Des", "Spirit Reaper" isn't destroyed during damage calculation, so the effect of "Dark Ruler Ha Des" does not activate. # [Re: Yomi Ship] If destroyed by "Dark Ruler Ha Des", etc., the effect of "Yomi Ship" is negated.
--------------------

|
|
|
Magnum30 |
|

|
merci de me dire cest pas sacar je le sais mintenant, mes si ton text pourrai etre traduit en francais sa serai bien, merci quan meme de ta venu.
--------------------
|
|
|
Magnum30 |
|

|
Bein finalement, ne me traduit pas slp, car je ne vais pas la metre autrement ya til des modif a faires! up up  up
--------------------
|
|
|
Magnum30 |
|

|
up lacher dotre comm!
--------------------
|
|
|
1 utilisateur(s) sur ce sujet (1 invités et 0 utilisateurs anonymes)
0 membres :
Suivre ce sujet
Pour recevoir une notification par email lorsqu'une réponse est faite dans ce sujet et que vous n'êtes pas présent sur les forums.
S'abonner à ce forum
Pour recevoir une notification par email lorsqu'un nouveau sujet est créé dans ce forum et que vous n'êtes pas connecté.
Télécharger / Imprimer ce sujet
Télécharger ce sujet dans différents formats ou afficher une version imprimable.
|